A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Кириківської селищної ради

Звернення громадян

Фото без описуФото без опису

 

 

Звіт щодо роботи зі зверненнями громадян

за 12 місяців 2022 року

Робота із зверненнями громадян у ВОМС Кириківської селищної ради (далі – Відділ) спрямована на забезпечення права кожного громадянина звертатися із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються статутної діяльності Відділу, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх прав і законних інтересів, скаргою про їх порушення відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

На офіційному веб-порталі Відділу розміщуються актуальні матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян. Зокрема, оприлюднена інформація про роботу із зверненнями громадян, графік прийому громадян керівництвом Відділу, форма електронного звернення, контактна інформація.

За 12 місяців 2022 року  розглянуто звернення _4_ громадян. Із загальної кількості звернень _4_ громадян звернулися до Відділу вперше.

Із зазначеної кількості звернень за формою надходження:

▪    2  – поштою;

▪  0-    від громадян на особистому прийомі;

▪ 2 – через органи влади;

▪ 0 - через уповноважену особу;

▪0 - через засоби масової інформації;

▪ 0 - від інших органів, установ, організацій.

За 12 місяців 2022 року із загальної кількості звернень Відділом розглянуто   звернення від різних категорій громадян.

До Відділу за 12 місяців 2022 року надходили на розгляд звернення громадян з наступних питань: щодо з питань працевлаштування, навчання,  одержання матеріальної допомоги, трудове законодавство  тощо.

В частині, що стосується результатів розгляду звернень, слід зазначити, що за 12 місяців 2022 року Відділом надані відповідні роз’яснення на 4 звернення, вирішено позитивно – 4 звернення, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» 0 звернень.  

Всі звернення, які надійшли до Відділу, розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» у встановлені законодавством терміни.

Таким чином, Відділом забезпечено своєчасний та якісний розгляд звернень громадян. Забезпечення прозорості та відкритості діяльності Відділу є одним із основних його напрямків, який знаходиться на постійному контролі.

 Начальник                                                                      Наталя КИЧКА

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень