A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту
Кириківської селищної ради

ЗАСІДАННЯ МК СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН

Дата: 07.05.2024 09:53
Кількість переглядів: 23

Фото без опису7 травня відбулося засідання МК педагогів суспільно-гуманітарних дисциплін Кириківської ОТГ в дистанційному форматі. На порядку денному були такі питання: «Психологічні хвилинки як інструмент психоемоційної підтримки здобувачів освіти» (соціальний педагог Заводського ліцею Логвиненко А.С.), «Відкриті освітні ресурси (OER): ознаки, вимоги, ліцензування» (учителька української мови та літератури Кириківського ЗЗСО Кузьменко О. М.), «Робота з обдарованими учнями як один з головних напрямків сучасної школи» (учителька Кириківського ЗЗСО Михайленко Т. М.), «Профільне навчання як ключовий напрямок модернізації та удосконалення системи освіти» (учителька української мови та літератури Заводського ліцею Доля Л. Б.), «Цифрові інструменти формувального оцінювання під час дистанційного навчання»(Логвиненко Н. І.).

Логвиненко А. С. наголосила на важливості проведення психологічних хвилинок на уроках з метою стабілізації емоційного стану учнів, ознайомила з деякими техніками, що сприяють зниженню напруги, формують практичні навички саморегуляції та корекції тривожного стану.

Кузьменко О. М. надала важливу інформацію з питань дотримання академічної доброчесності: ознайомила з відкритими освітніми ресурсами, їх ознаками, ліцензіями, які застосовуються до них, пояснила, як використовувати теоретичні знання на практиці, поділилася власним практичним досвідом роботи з OER.

Михайленко Т. М. розповіла про особливості роботи з обдарованими учнями школи, наголосила на вікових та психологічних характеристиках творчих особистостей, шляхах їх пошуку, формах роботи з ними. Крім того, педагог представила результативність своєї роботи на філологічному поприщі.

Доля Л. Б. презентувала основні підходи до впровадження профільного навчання філологічного спрямування в закладі, висвітлила науково-методичні та методологічні засади його організації, обґрунтувала доцільність його впровадження в старшій школі.

Логвиненко Н. І. ознайомила з деякими інструментами організації формувального оцінювання в умовах дистанційного навчання, наголосила на видах робіт, критеріях, шкалах для встановлення якості результатів навчання.

Дмитриченко С. М. підбила підсумки засідання МК та наголосила на основних аспектах організації освітнього процесу в 2023-2024 н.р., поділилася перспективами розвитку філологічної галузі в наступному році.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень